mandag 31. mai 2010

Da er det snart på tide med en ny utfordring.

Først vil vi begynne med å presantere
ukas Gjestedesigner

Denne gang har vi vært så heldige å fått med oss den
kreative og dyktige ;



 
Jeg heter Aud Kirsten er 42 år, bor i Eiken i Hægebostad kommune.
Gift og har 4 barn, 3 gutter og en jente.
Har alltid likt å lage ting som lys, såper, smykker og male på tre.
Startet så smått med kortlaging våren 2008 og lærer stadig noe nytt.

Må jo bare si at jeg er blitt ganske så hekta på denne hobbyen, så stempel samlingen vokser,
er jo stadig nye stempler som jeg bare mååå ha.....(noen som kjenner seg igjen;o))
Ideer og inspirasjon finner jeg på andre sine blogger og utfordringsblogger.

På gdt kortet har jeg brukt mønsterark fra 3ndy,

motiv fra LOTV, blomster fra Wild Orchid Craft

Mvh.

Aud kirsten
 
Aud Kirsten har også en salgsbod, den kan du se her.
 
Hennes nydelige kort, vil du få se i morgen,
da den nye utfordringen blir publisert.
 
En stor takk til Aud Kirsten som var så sprek og stillte opp som Gjest hos oss..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar