onsdag 30. juni 2010

Gjestedesigner.

Ukas gjesdesigner.

Benedicte Helland
Skjelanger
 
Hei.
Eg heter Benedicte og er 27 år gammel.
bor ilag med Kay Eric, og vi har 2 barn.
Marcus på 3,5 år, og Michelle på 4 mnd.
for tiden i mamma-permisjon, og koser meg med det. ( tiden går jo så altfor fort når de er små)
begynnte å lage kort høsten 2008. og beundret alle de flinkt kortlagerne eg var innom bloggene til.
men tenkte for meg selv at eg aldri skulle begynne å blogge kort. det turde eg rett og slett ikke.
husket godt det første kortet eg tok mot til meg og levere til en utfordring. og fant ut at dette er jo ikke så farligt allikevel....
kan godt si at det har blitt maaaaange etter det... :-)
og masse penger brukt på utstyr og div og...
lEg liker veldigt godt å bruke bilder på kortene mine. og gamle boksider.
og ikke minst liker eg å teste ut alle de artige "tutorials" eg finner rundt om i bloggeverden. liker å utfordre meg litt med forskjellige brette-teknikker.
foruten kort og esker lager eg og ATC'er.
er stolt over å få vere gjestedesiger hos Nordsalten hobbyklubb.
kjempeartigt!!!
bloggen min finner dere her: http://benedihs.blogspot.com/
Ellers er eg med i designteamet til Kort o mania. ( nordisk utfordringsblogg)

og helt til slutt: Tusen takk for at eg får vere gjestedesigner.

klem fra Benedicte

Tusen takk til Benedicte som ville gjeste hos oss =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar